Tegoroczny obóz odbędzie w Krynicy Morskiej. Terminy i warunki uczestnictwa są podane poniżej. Każdy, kto chce zgłosić uczestnika robi to za pomocą formularza, który jest pod linkiem: FORMULARZ ZGŁOSZENIA NA HAL.
Warunki uczestnictwa można pobrać TUTAJ.
Obóz harcerski – 4 lipca do 19 lipca (16 dni)
Kolonia zuchowa – 4 lipca do 14 lipca (11 dni)
Obóz dla członków NS – 14 lipca do 19 lipca (6 dni)
Brak odwiedzin rodziców.
Odpłatność dla harcerzy | 1250,00 zł |
Odpłatność dla zuchów | 950,00 zł |
Warunki socjalne podczas obozu – zgodne z wymaganiami GIS i MEN na czas pandemii:
- Baza usytuowana w pasie leśnym Mierzei Wiślanej 300 metrów od morza.
- Zakwaterowanie harcerzy w namiotach typu „dziesiątka” – max. 4 osoby w jednym namiocie.
- Wszyscy uczestnicy śpią na kanadyjkach (nie budujemy pryczy). Praca pionierkowa będzie zastąpiona symboliczną pionierką na placu apelowym i zdobnictwem obozowym.
- Zakwaterowanie zuchów w namiotach z sypialniami – 2 zuchy w jednym namiocie.
- Toalety spłukiwane klasyczne (jak w domu). Obok stanowisko z bieżącą, ciepłą wodą do mycia rąk i stanowisko odkażania rąk.
- Prysznice campingowe z woda ciepłą, bieżącą, kraniki z wodą bieżącą. Woda z miejskiego wodociągu.
- Posiłki przygotowywane przez zatrudnioną kadrę w obozowej kuchni. Posiłki spożywane na naczyniach jednorazowych. Zapewniamy 3 posiłki i deser.
- Jadalnia zgodnie z zaleceniami i możliwością utrzymania zalecanego dystansu pomiędzy uczestnikami.
- Ratownik medyczny/pielęgniarka dostępny cała dobę na terenie wypoczynku. Codzienne pomiary temperatury przez pielęgniarkę.
- Ratownik wodny i codzienne pobyty nad morzem.
- Wyjścia poza obóz tylko nad morze. Spacery, nawet całodniowe plażą.
- Brak wyjść do sklepu, ale możliwość zlecenia zakupów dla zaopatrzeniowca (zakupy przyjadą na miejsce).
- Ogniska i zajęcia programowe z zachowaniem zasad GIS /MEN. Zapewniony duży namiot świetlicowy na zajęcia.
Limit miejsc na wypoczynku:
W związku z sytuacją dysponujemy 40 miejscami na obóz harcerski i 16 miejscami na kolonię zuchową.
TERMINY WPŁAT :
Wszystkie wpłaty przelewem na konto hufca. Prosimy o dokonanie wpłaty po otrzymaniu od nas e-maila, że przyjęliśmy zgłoszenie, dziecko zmieściło się w limicie miejsc i jest zakwalifikowane. Minimum 300 zł zadatku w terminie 5 dni od otrzymania e-maila potwierdzającego. Pozostała kwota do 30 czerwca.
Wpłacamy z takim tytułem: DODATKOWA SKŁADKA CZŁONKOWSKA ZADANIOWA HAL – za (tu wpisz imię i nazwisko dziecka i Z JAKIEJ DRUŻYNY)
Konto bankowe: Mbank 23 1140 1010 0000 2412 8400 1013 Odbiorca: Chorągiew Stołeczna ZHP Hufiec Pruszków, Adres: ul. Jasna 2, 05-804 Pruszków.
KARTY UCZESTNIKA:
Karty wypełniamy osobiście i składamy w siedzibie szczepu, ul. Kraszewskiego 18, Dom pod Bocianem w dniach: 20 i 27 czerwca – soboty w godzinach: od 8:00 do 15:00. Zapewniona przestrzeń do swobodnego wypełnienia karty na miejscu z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
W związku z tym, że nie możemy zorganizować zebrania informacyjnego na wszystkie pytania odpowiemy e-mailowo i telefonicznie. Prosimy o kontakt z komendantem wypoczynku. wypoczynku: beata.pawelczynska@zhp.net.pl; 509 443 699.